Çarşamba, Haziran 30

Sen Gittiğinden Beri

Sıkıldım artık yatmaktan kalkmak istiyorum
Kalkmak, yürümek ve hatta koşmak istiyorum

Dünyaya bir an önce karışmak istiyorum
Karışmak, erimek, kaybolmak istiyorum

Ben bir nescafe istiyorum, sütlü istiyorum
Bir de şu pis küllüğü boşaltmak istiyorum

Hiçbir şey yapamıyorum fakat, ölmek istiyorum
Donuyorum ulan allahsız, donuyorum
Pencereyi açık unutmuşsun her yerim kütük gibi
Bir kütük gibi cehennemde yanmak istiyorum

Valla öyle böyle değil parmağımı kımıldatamıyorum
Neyse biraz daha yatayım geçer herhalde

2 yorum:

  1. eyco abi, bir an laubali olabilirsem, sen simdi artik sozluge yazmayacak misin, ben bunu ogrenmek istiyorum? Sozlukte yazdiklari okunabilen adamlarin bir kismi Otium'a gitti, simdi de bir kismi boyle bloglara kaydi,(cyrano iki kumenin bileskesini olusturuyor), ee ne olacak bu isin sonu? benim ISP'm sayfa basina para aliyor, oyle bir oraya bir buraya gidemem ben.

    YanıtlaSil
  2. Anonymous kardeş, şöyle söyleyeyim, artık sözlüğe yazacak bir şey bulamıyorum. Bir şey bulsam da yazsam yazdığımı beğenmiyorum sonra. Netice itibariyle, Allahın dediği olur :)

    YanıtlaSil